Sunday, January 13, 2013

Golden Globes 2013 Predictions

Era să uit că se va întâmpla și chestia asta mâine dimineața. Mai jos sunt predicții, nu preferințe (nu am văzut majoritatea filmelor, oricum). În ultimii doi ani am „ghicit” 9 din 14 categorii. Să vedem dacă mă descurc mai bine anul acesta. Strategia mea este să merg pe un sweep al lui Lincoln, însă mi se pare la fel de probabil ca HFPA să-l răsfețe pe Ben Affleck și al său ”Argo”.


Film - Dramă: Lincoln
(alternativă: ”Argo”)

Film - Comedie/Musical: Les Misérables

Actor - Dramă: Daniel Day-Lewis, Lincoln

Actriță - Dramă: Jessica Chastain, Zero Dark Thirty

Actor - Comedie/Musical: Hugh Jackman, Les Misérables

Actriță - Comedie/Musical: Jennifer Lawrence, Silver Linings Playbook

Actor în rol secundar: Tommy Lee Jones, Lincoln

Actriță în rol secundar: Anne Hathaway, Les Misérables

Regie: Steven Spielberg, Lincoln
(alternativă: Kathryn Bigelow - HFPA îi sunt datoare pentru ”The Hurt Locker” și, în plus, ar fi un fel de compensație pentru omisiunea de la Oscar-uri)

Scenariu: Lincoln

Melodie originală: Skyfall

Muzică: Mychael Danna, Life of Pi
(alternativă: John Williams pentru ”Lincoln” pare să fie favorit, totuși)

Film de animație: Brave

Film străin: Amour


No comments: