Thursday, December 27, 2012

Top 10 cele mai proaste filme pe care le-am văzut în 2012

A venit din nou vremea să fac topurile de final ale anului, începând cu dudele. Anul acesta m-am cam ferit să văd toate prostiile, însă tot a trebuit să fac o triere „serioasă” (aveam destule cât pentru un top 20).  

Cel mai prost film al anului:
Rock of Ages (r. Adam Shankman) - pe prima (adică ultima) poziție am pus un film despre care nici nu am vrut să scriu ceva când l-am văzut. Nu numai că nu este deloc entertaining sau măcar ocazional amuzant, că interpretările (actoricești și muzicale) sunt oribile și că regizorul parcă nu a fost pe platou, dar este genul de film care nu își înțelege nici subiectul (muzica și cultura rock), nici publicul.

”Rock of Ages” - Tom was confused, thought he was in ”Magnolia 2: Respect the Rock”

Următoarele 9 poziții, în ordine alfabetică:
The Five-Year Engagement
Ghost Rider: The Spirit of Vengeance  
Men in Black III 
My Week with Marilyn
Savages
Tatăl fantomă
Ted
Total Recall 
Wrath of the Titans

”Ted”

Mențiuni de dezonoare și Dezamăgiri: (unii s-ar putea să încerce să vă convingă că printre filmele de mai jos se găsesc și ceva capodopere - niciunul, însă, nu este semnificativ mai bun decât ultimul semi-capitol din ”Twilight”)
Alpeis
Despre oameni și melci
Le Havre
Haywire
We Need to Talk about Kevin 

Stay tuned: în zilele următoare până la sfârșitul anului, voi posta topuri cu filme mai de Doamne-ajută!    

No comments: