Sunday, January 15, 2012

Golden Globes 2012 Predictions

Era să și uit de predicții pentru Gloabele de Aur anul acesta. Evident, le fac aproape „pe orb” (nu am văzut cel puțin 2/3 din filmele nominalizate), dar trebuie să menționez oricum că premiile date de HFPA mi se par cele mai imprevizibile și, în consecință, cele mai fun de prezis. Plus, îl au pe Ricky Gervais...

"Hello... (grins) Me again."

Film - Dramă: Hugo 

Film - Comedie/Musical: The Artist
 
Actor - Dramă: George Clooney, The Descendants

Actriță - Dramă: Viola Davis, The Help

Actor - Comedie/Musical: Jean Dujardin, The Artist

Actriță - Comedie/Musical: Michelle Williams, My Week with Marilyn

Actor în rol secundar: Christopher Plummer, Begginers

Actriță în rol secundar: Octavia Spencer, The Help

Regie: Martin Scorsese, Hugo*

Scenariu: Moneyball*

Melodie originală: fuck, habar n-am și nici nu-mi pasă... dar mi se pare foarte probabil să câștige Madonna

Coloană sonoră: Howard Shore, Hugo*

Film de Animație: Rango 

Film străin: A Separation

*consider că există o șansă foarte mare să câștige altcineva la acesta categorii (Hazanavicius sau Alexander Payne pentru regie, ”The Artist” pentru muzică și Woody Allen pentru scenariu), dar îmi asum aceste riscuri... Puteți să vă dați seama cât de accurate pot să fiu după predicțiile de anul trecut.


1 comment:

Adina Chițu said...

mda, ne cam intersectam, sper sa ia woody pt scenariu :D si moneyball sa ia...nimic