Wednesday, July 14, 2010

Note despre filmele românești ale anului 2010 - Partea 0

Fiindcă suntem la mijlocul lunii iulie, perioadă în care filmele românești au cam dispărut de pe ecrane, m-am gândit să dedic următoarele postări premierelor românești de anul acesta (cele pe care le-am văzut, bineînțeles) și câtorva avampremiere prinse la TIFF anul acesta. Postările vor fi ceva mai sumare, fără pretenții de recenzii.

Dintre premiere, am ratat „Luna verde” (și nu cred că trebuie să îmi pară rău), iar dintre filmele prezentate la TIFF nu am apucat să văd „Portretul luptătorului în tinerețe”, ”Autobiografia lui Nicolae Ceaușescu” sau ”Mănușile roșii”, printre altele. Aștept cu nerăbdare premierele oficiale, ca să pot scrie și despre ele.

So, here goes... Am să încerc să le scriu în ordinea ieșirii în săli... Drum-roll, please!

No comments: